I think I like you !!

heeej! idag var jag i skolan ! . det var rooligt inte lektionerna dåra men rasterna ;) . då var jag med ida , anne och sofie , SÅKLART !! . aja men efter skolan så var jag ida anne och sofie det var skojit ! vi gick hem till mig och var med min hamster lite :) . DEN E GULLIG hehe ! . aa sen gick vi och bada :) , i östersjöviken -.-   . aa sen gick vi hem till mig och drack varm choklad och va med snowflake :) .


och nu vill jag bara vara har typ tittat på något pogram , spännande ;) . nu ska jag sova skola som vanligt !


ladda bilderna senare pallar inte NU !! . aja old picture ! .
inte så gammal men tihihih ! :)



huge ,kiss, love,misses elli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0