stor städning

heej!! nu har vi haft stor städning i mitt rum så nu e det rent på golvet och i gaderoben inte på skrivbordet direkt ..  men sen har jag pratat med mamma lite :) . titta på tv , letat efter mobilen , jag hittade den fasten den var avstängd duktig vahh ? ;) . nu ska jag fixa mina naglar så att dom blir fina ni vet dom vill också ha lite färg på sig ;O . Gahh måste lägga in bilderna men nog lite för sent nu och så ska vi äta middag ! orkar faktint inte , OMG  vilken nyhet vah ! ! ? ... nee inte så haa .


nu ska vi äta middag undrar vad det blir hoppas på något gott ;D . O jaa det blir lövbiff med ?? ... MMmmMMmmmMMm ;) , . 



idag skulle jag leka med sofie men sen kunnde hon inte ? .. Aja men kanske leker med henne någon annan gång ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0