dagen

heej idag har jag varit i skolan och vi skulle åka på bio men jag trodde att vi hade sov morgon så jag kom försent och fick vara med 6:orna. och så fick jag vänta på mina bff och hela klassen på att dom skulle komma. men odm kom hem vid 1.30=halv ett. så blev det mindre god lunch så jag tog bara en macka. men som tur e att vi ska äta våfflor hemma. så att jag kommer proppa i mig våfflor.ja som ni förstår har det varit en jobbig dag för mig. men sen blir det gott med VÅFFLOR mums.hej svejs OJJ häll på att glömma men jag drömde en sjukt sorgsen glad dröm lite MYCKET hemlig




                                                                                                                       kramar ellinor kramar

Kommentarer
Postat av: Anne

stakars dig :(



kram anne :P

2010-03-01 @ 10:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0