Något jag måste och SKA se...

Heej jag ska gå på bio snart kanske det e inte helt bestem. ialla fall med några kompisar (sofie ,ida,anne,julia,tove) och då ska vi se och om ida sofie anne julia eller tove läser min blogg kan ni komentera och säga näär vi ska åka och om vi ska åka det skulle vara bra...;) ni anndra shysta läsare kan också komentera om ni vill det skulle vara skoj.här komer några bilder på AVATAR som vi kanske ska se....... jag vet själv inte om den e bra men alla som har sett den säger att den e bra så jag tror att den e bra..:)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hiss

2010-02-17 @ 11:13:49
Postat av: ellinor

;)

2010-02-18 @ 20:02:56
URL: http://ellinornyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0