<33

hallo bloggen!!från i måndas-idag har jag o ida sovit hos sovit över hos sofie:D.och först så gick vi o       skulle bada:).då gick vi hem till anne och fråga om  hon ville vara med;).så vi gick o bada men ingen badade:S...men vi hade kul:D.sedan så gick  vi lite  vilse så men vi var på rätt väg:).o sen så gick ida,sofie&jag hem till sofie:).och då hoppade vi studsmatta o jag gjorde som vanligt illa mig:S...jag fick FLÄSKLÄPP:,(.jaja sen gick vi upp på sofies rum o pratade mycket:D.sen så var jag jätte tröt så jag satt o skratta först med sofie:)....hon sa god natt till världen:D:D:D:Dhahahahahahahahhahahhaha..så vi sa något o skratta sen så ville ida sova så då fick vi vara lite tystare...sen efter ett tag satt jag o skratta för mig själv:D.vi gick ut sent på kvällen jag ska försöka lägga upp lite vidios&bilder.sen nästa dag var jag jätte trött:(.men vi gick upp med solen gick till vinterhamn.o svar-gråamoln:S(trorjag)...vi tog lite bilder vi gjorde inget mera typ. men på kvällen tittade vi på hemska filmer:taken,och en jätte konstig film som alla återuppstodi:S..jaja den var skojig och så två filmer på tven..jag tyckte dom var läskigiga men inte sofie o ida haha jag e lite konstig:D.en dän kvällen somna idaojag först sofie var vacken:).o idag var vi o badede,fiskade,hoppa studsmatta,prata,lagaplättar,omassor...ROLIG DAG VETU:D:D:D:D:D:D:D:D:D:)o  nu har jag tittat på emilias match dom VANN med 2-1 :).o en ny kjol har man fått av mamma:)....bild:
som sakt inte så bra webcamra men:)

Kommentarer
Postat av: sofie

Liknar min som jag hade på skolavslutnigen -.-

2010-06-17 @ 10:46:08
URL: http://sofieyvonne.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

kikar in en snabbis och ser att din blogg är söt! :D hihi



följ mig med bloglovin sötan :D

2010-06-17 @ 11:58:13
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: michellle

Nu startar jag upp en tävling på min blogg!

Den handlar om vem som har snyggast/finast/sötast/påhittigast/klurigast header och design.

Gå gjärna in och läs och anmäl dig!

Här hittar du inlägget! :)http://meoks.blogg.se/2010/june/tavling.html

2010-06-17 @ 12:21:55
URL: http://meoks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0