dålig uppdatering=(

heej!! jag vet att jag har gjort väldigt dålig uppdatering:(.men jag har varit sjut mag skuk och yr så jag har inte okata sätta igång datan så det e därför. jag har typ bara legat illamåande i soffan där jag har sovit har knappt rört min känner dålig. jag kunnde inte gå för då fick jag ont i huvudet. och om jag ville på toa så var jag tvungen att hålla i något för att gå:/. men nu mår jag bättre ska nog (tror jag) gå i skola imorgon:)
   PS.sorry sofie o ida för det där i helgen hahahahah nee men verkligen förlåt:).ses (kanske) imorron i skolan=D.






                                                                                                                               kramar ellinor kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0