jajajajajajajajajajajajajag!!!!;)

heeej!! idag är jag extra glad för det e min födelsedag idag den 18/3:). jag har fåtte en massor av paket (.en mini laptop:::))). ett turkost nitendo ds;;;;))).med massor av andra saker kläder m.m=).)jag har gjort mer cupcake mums han inte göra någon tårta men jag får vell gör<a det när min syrra kommer hem från fjällen på söndag.GLADGLADGLADGLADGLADGLADGLAD. men snart är min födelsedag slut (tråkit:() men så e det=).
ha det bra;).gillar inte och vara fin på bilder:)
sötnosarna;)





                                                                                                              kramar ellinor kramar

Kommentarer
Postat av: kelly

Grattis i efterskott!<3<3<33

2010-03-22 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0