nacka jippie

heej!! igår var jag i nacka med ida och sofie. jag köpte bara 2 t-shirts på new yorker. jag vill åka ditt igen för det blev så kort kändes det som för att vi åkte efter skolan:).                                                                                                                                                     






men när vi var på en butik typ ur&penn (tror jag) jaja. då så var ida bakon mig och jag skulle ta ett foto men jag såg inte henne så att jag ramlade på hennes ben och välte nästan en solglag ögonhängare typ. seriöst den vingla och så var det typ 2 tonåringar bakom så dom stog och flllliiiina och sofie och ida skrattade typ och hon som stod i kassan bara gick det bra och jag bara mm asså det var så himmla pinigt:D. sen så skulle ida köpa en sak där så vi gick typ tillbaka och jag gömde mig bara bakom soffan för att tonåringarna var kvar:/. lägger upp lite bilder senare (kanske)








                                                                                         kramar ellinor kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0