asså hur dum får man vara?

heej!! det en en person i min klass som e väldigt dum och anklagar oss för något vi inte ens har gjort liksom. jag ska faan ta ett snack med henne i skolan imorgon.man ska inte vara kaxig bakom en skärm utan man ska stå för det man säger typ.jaja detta tar jag med henne i skolan imorgon för nu ska jag inte vara så himmla arg:D.jaja idag har det varit en bra dag hoppas den fortsätter:).
helgen
lördag:då var jag med sofie(puffen)<33vi hade kul men det var så tråkit väder så vi kunnde inte gå ut men annars var det bra<33love yahh tihih
söndag:shopping mm mycket nytt:Dhaha så gryma





                                     DAGENS:HAHH bjuder på den:D:D<33
     




                                                                         love,hug,and,kisses //elli

Kommentarer
Postat av: Anne

Fint



Kram Anne

2010-05-10 @ 20:07:24
URL: http://tigerfelix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0