reng:(

heej!! idag har det regnat det var tråkigt hoppas det blir bättre väder imorgon:).men idag hade vi no i 3 hela timmar;(.jaja men efter skolan var jag med ida och sofie vi gick till b-någonting jag kom inte ihåg men det var ett läskigt hus vi skulle titta och det var en dörr som var öppen och det var typ ett litet föråd och det låg barnleksaker och barnkläder där man vet jue inte ricktigt men sen var vi uttan för huset då hörrde vi ett dunk innifrån och då kutade vi där ifrån:S.och jag har kommit på att jag skriver och gör läskiga saker hela  tiden haha:DDDDD:D.hahahahahahahahahaha sofie<33 & jag<3

Kommentarer
Postat av: --

Lär dig stava fjortis ;)

2010-05-25 @ 22:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0