SOOOFIE:DDD<333=BOOM:D

HEEY!!igår tror jag om det var måndag då aja men då var jag med sofie vi var ute nere i vinterhamn SOMVANLIGT:DDD.vi hade ass kuligt då hahahahahhahahahhaahhahahah;).och idag i skolan så var det friluftsdag typ det var inte så roligt men efterskolan så var jag med ida och sofie<33. och sen så gick ida hem och då var jag med sofie<33.och så va vi till typ. 20.45.asså till kvart i nio för det var någon städdag men vi hjälpte inte till så mycket tihihi...Shhh.och nu kommer en fett bildboomb:D
haha så jävla skön sofie;D.omg help:DDDD<333
 miss you and love you<333



                                                                                            kramar ellinor kramar

Kommentarer
Postat av: Ida

Hellu! Du sa ju att du skulle hem?? ikke ljuga :D

2010-05-07 @ 14:40:49
URL: http://sucree.blogg.se/
Postat av: ellinor

VAAAA´?? FATTAR inte!!! <:/

2010-05-08 @ 14:03:22
URL: http://ellinornyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0