jag älskar DIG

jag vet attt du inte kan se det här men!
du kan inte bara försvina sådär när jag behöver dig , åhh vad jag älskar dig !
du hade en del i mitt hjärta ,
och när du dog torkade tårarna bort mitt smink
jag saknar dig och vill att du ska veta det du var liten med ett stort hjärta du gav mig kärlek när jag behövde det
du tröstade mig !
jag hade dig , vi kännde inte varanndra så länge men vi hade något ändå , jag vet du finns kvar i mitt hjäta där får du alltid plats.. jag försöker och inte gråta men det är något specielt med dig , man kan säga
"vi köper en lika dan"
men ingen absolut ingen kan ersätta dig för du e väldigt speciel !
du va/är älskad , för du ..aa du e bra , känns så tomt i mitt rum när du är borta (duvet) .
fast jag försöker tänka posetivt
du kanske har det underbart i himmlen .. med din familj & vänner .
men någon gång kommer jag till dig och alla andra ! ♥
men du dog på e lördag så jag var hemma endå !
jag vill att du ska se det här .. men det går inte för du e död .. jag såg dig lida när du andades , du var iskall , förlamad i benen , vill inte ha täcke , du ville bara ligga och sova i lugn och ro ,
men sän så såg jag att du låg skönt i bomullen , jag ville bara krama om dig och gråta när du fans .
 varför var du tvungen att försvina ifrån mig ?
jag ångrar att jag inte spenderade så mycket tid med dig dom sissta dagarna !!
du förkännar att leva !♥


♥♥dikt till dig älskade♥♥

puss en Elli som ssaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0