like to be ,

heej!! idag har jag legat i sängen hela dagen har inte gjort ngt mer -.-
så tråååkkigt ! men iaf tänkte ringa sofie men hon svarar inte och sen så e det nummerfel , har du bytt? :O<3
jaja , aa skulle verkligen behöva prata med dig sofie !!
aja , jag har vaknat på fel sida idag så jag e lite arg & trött , men jag e glad ändå :D.. nu ska jag ringa sofie en gång till ..... bla bla bla .. abonenten du söker kan inte nås för tillfälet , åhh gud e det bara jag som stör mig på det ? .. aja nu ska jag äta godis !! mm... gött  funderar på att skaffa en ny blogg e så trött på ellinornyberg , inga läsare typ :( .. vad tkr ni ?
jaa hon svara (;

pussjag,sofie och mysan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0