Mog1 ?

Fööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrllllllllllååååååååååååååååååååååtttttttttttttt !!
Fina läsare läs inte detta ! c:
..Fy fan vad skönt d ska bli att byta skola i 7an..Alla jävla falska "sepe" ryckten i min klass , Och jag vill bara säga att jag hatar en person grovt ,( Jag måste bara skriva av mig lite flåt..) ..Du är så jäfla elak , dryg & bitchig .. Vafan kom d ifårn helt plötsligt?! .. Först snackar du skit om En person mä mig , sen snackar du skit om mig mä samma person du snacka mä mig om .. Omogna brud sluta TACK!!
Ursäkta orden men just nu måste jag bara skriva av mig lite ..
Utan smink :o..
Piss

Kommentarer
Postat av: Moa

Elli vill att du ska veta att jag finns för dig i alla lägen Kompis!<333

2011-04-15 @ 15:28:10
URL: http://osmartastemellberg.blogg.se/
Postat av: jojulolia

Jag håller med Moa, Vi finns vid din sida!!



Kram på dig!

2011-04-16 @ 09:59:43
URL: http://papillon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0