Big Brother

Mormor fyller år idag.Grattis förresten. Alla fall Vi åkte upp till henne firade henne käka tårta osv. Mysigt. När jag kom hem frågade jag Sofie om vi skulle bada, men jag fick inget svar så jag frågade Anne. Precis när Anne svarat messar Sofie, så jag Anne och Sofie drog mot Östersjöviken för att bada. När vi badat klart drog alla hem till sig, fixade sig och så vidare. För vi skulle ut på kvällen. Och det var precis vad vi gjorde.. Vi drog till Vinterhamn käkade där, tog Mjukglass med strösel. Nomnomnomnom. Vi åkte vidare till Gärdet och snacka, ska inte ljuga.. Vi lekte.
Hörs!

Glöm inte att anmäla er till VECKANS BLOGG!
Gilla mig på bloglovin

Vad tycker ni om redigeringen jag gjorde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0