lots of stuff.

Ursäkta min usla uppdatering, men skolan har börjat ny skola dessutom, det är långt här i från i nacka ungefär så när jag kommer hem är jag rätt trött och så vidare. Igår var första dagen lite spänd var jag, men det gick så mycket bättre idag! Hoppas bara ni inte blev allt för sura på mig och min uppdatering..Igår efter skolan var jag i alla fall med Anne, vi drog till vinterhamn satte oss på en brygga och prata. Love you! Det var ju lite awesome! Nu väntar jag bara på att Sandra ska ringa för då är hon i stavsnäs så att vi kan prata lite också! Imorgon så ska jag vara med Sofie, hihi. Ska byta till jeans shorts nu, såg att solen ville få uppmärksamhet också!
Hörs!

© Ellinor nyberg.

Kommentarer
Postat av: Elli

hej

2011-08-23 @ 16:31:28
URL: http://ellinornyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0