TvåTusenFuckingElva

Det här året har gått snabbt som satan. Och jag har förändrats och växt en stor del på bra och dåliga sätt, hittat många nya vänner, när jag tänker efter har 2011 varit ett bra år, även fast det gått ner förbannat mycket ibland, men det är bra då kan 2012 bara bli bättre. Kärleken har väll varit sådär, det blev som det blev som det blev blev det. Sommaren var underbar, hade kul som fan tror det var typ 5dagar jag var rastlös och inte hade något att göra, men man behöver lite vila ibland. Vinter har ju dock inte varit jätte bra, det kom ingen snö, vilket suger, men jag har gjort annat istället för att åka pulka. Iår var också första gångan jag åkte skidor, eller åkte och åkte jag fick mensvärk. Så jag kan på riktigt inte åka skidor. Inte ens i barnbacken. Har även gjort massor av knasiga grejor, prövat på nya saker och så.  Under 2011 har jag varit i Sverige, Turkiet och London, även i Skåne av ingen anledning. Jag har gjort massa felsteg detta år, med det menar jag misstag, det är dem jag lär mig av.
"Lär dej utav dina misstag".
Nu vill jag bara önska er en god fortsättning, hörs nästa år!

Kommentarer
Postat av: sanna

Din blogg är gryyyym! :D

2011-12-31 @ 15:50:28
URL: http://sannabergmans.blogg.se/
Postat av: Anne♥

Sv: Självklart gjorde jag det!xD Neej, jag googlade det , trou jag pallar ränka sååå mycket?♥

2011-12-31 @ 16:03:53
URL: http://bubblelee.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag vill veta!:D<3

2012-01-01 @ 18:04:38
URL: http://bubblelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0