Hiss och Diss!

-
Shit det var skit länge sedan jag gjorde en hiss och diss lista, men här kommer en igen!-
Hiss:
Sommaren-
Att umgås och spendera mer tid med vänner och familjen.
Systemkamera-
jag rent ut sakt älskar min systemkamera!
Ung 08-
Verkar så jävla kul, Ska dra dit med Sofie när det är!
Diss:
Myggor-
Dom är bara så jävla irriterande, och jag kan inte döda dom för då ser dom så svaga ut..
Dålig uppdatering-
hatar jag när folk inte uppdaterar sina bloggar, Jag blir så sur på att jag läst det X antal gånger.
Borta-
När man tappar bort något man behöver och bussen går om 1 min, Eller när man inte hittar kläder man vill ha på sig.




Kommentarer
Postat av: M *

- have a nice weekend!

2011-07-22 @ 19:27:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0