lev livet innan livet lever dig..

SOOOOMMMAARRRLLOOOOV! Så jävla taggad på sommaren 2011. Iallafall på avslutningen sjöng nåra ett par ljuva stämmor..Haha. Efter det så skulle Anne,Ia f,Julia,Tove,Anton,Robin,Anders och jag dra och bada vi högmalmarna , men ingen annan orkade typ -.-' , jävla *ETT** . Håhå nää men. Aja jag,Anne,Ida och Robin tog bussen till Stavsnäs och badade vid hölö. Resten drog någon annan stans. Men det var kul. Sen gick jag hem och sov var helt död men mamma väckte mig för vi skulle äta tårta och få några avslutnings presenter , jag fick en berlock till mitt tomas sabo armband , jätte fint. En hundra lapp och ett guldkort på grönan. Jätte mysigt vare att sitta där och prata..förutom att jag var trött men annars. Nu sitter jag och tar massor av egobilder. Jag har fett tråkigt så jag tänkte fråga någon om dom vill göra någon.
Puuuuss
(Ni får bilden på vad jag hade för kläder på avslutningen senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0