YESandNO

Tjenare mannen , idag så var det första skoldan efter 1 vecka för mig..Lite läskigt haha fett töntig jag är. Iaf i skolan var jag lite med Anne , Ida och Sandra N. Hihi , efter skolan var jag lite med Anne. Vi drog hem till mig gjorde nån läxa och åt. Senare gick vi till östersjöviken för att bada , men vi badade aldrig Sviinkallt! allvarligt..                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Sen så upptäckte jag en del saker om personer , både bra & dåliga saker! Hihi pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0