Chillig helg vare..

Tjenarehejohej!
Kom precis hem från värdens bästa kväll med min bestis. Vi hade så sjukt jävla kul ni fattar inte, har fortfarande ont i magen, för ja jag garvade så mycket! och jag lovar att vi hade publik när vi var på gärdet och sprang omkring fyfan vad underbart det var. Vi är för tusan bättre än tv, jag lovar!
.
Imorgon så har jag fullt upp, morfar fyller år=fika och fira!
Samt så ska jag dra upp till hallen med Sofie och kolla på matchen och hinna vara med Tim. Satansatansatan, jag trodde min helg skulle bestå av tv, dator, godis och plugg och så vidare.
PussY!

Kommentarer
Postat av: Terese

haft en bra vecka?

2011-11-26 @ 00:15:42
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0