@ sickla


Hammarström här liksom, nämen det är jag S.O.F.I.E längesen jag var på bloggen vist? aja jag och Elli var senast i lördags.. har saknat min besteven. Hon är den mest underbaraste tjejen, min fjortis. Hörni grabbar hon är min jag vet att ni vill haffa henne men sorry bro.

Hon sitter just nu på golvet som en nörd och skriver in sitt namn på mina convers, hihi älskling. Fast jag känner att jag sitter och visar halva arslet, ojojojojo måste hoppa upp. Okej ni bah K bry.

Nämen jag vet att ni älskar mig babes, jag och Nyberg har väntar i mer i två timmar på bion. Hehe vi ska se Crazy, stupid, love. Aja, nu ska jag vara lite social mot Nyberg, ska se om vi hinner till djurö sen efter bion.


Besök gärna min blogg!
http://sofiehammarstroms.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0