Onsdag

Ny hem kommen, gick till Ica med Bamse för att möta upp Anne. Dennis kom med bussen också, Jag, Dennis och Anne satt och pratade i två timmar. Saknat grabben mycket nu, kompis! Sen drog han hem och Anne och jag drog till Östersjöviken tog oss "ett dopp". För er som undrar jag var inte sjuk idag hade bara huvudvärk och magont halva dagen hade ändå inte kunnat koncentrera mig under lektionen inget jag väljer själv. Juste vid badplatsen var det fett med maneter, stora också. Läskigt om jag får ta det med egna ord! Nu är jag i alla fall hemma känner inte mina fötter det sticker i tån.. Imorgon ska jag kanske träffa Sofie, beror på henne. Och i övermorgon drar jag till Djurö och Vita grindarna och träffar Anne, Julia, Tove och Tim! vet inte om det blir någon mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0