Strömavbrott och grejor

Slutade runt ett kom hem två idag, rätt tidigt för min del. När jag kom hem är det strömavbrott hur kul som helst eller? Har suttit med music i öronen, kollat igenom luren städat till och med. Känner mig duktig det är bara lite små saker kvar. Fast när jag fixat allt det där så fans det inget kvar, jag kan inte kollar på tv sitta vid datorn. Bara sitta och stirra rakt in i vägen det var lite små tråkigt.. Imorgon ska vi tydligen ha skolfoto också tror jag, hatar det blir alltid så jävla ful..
possposs
Jag och Anne

Kommentarer
Postat av: Tess

Vill du vara med och tävla om Veckans blogg? Ta chansen och vinn en plats i min sidomeny i en hel vecka! Topp 10 blir länkade i vinnar-inlägget men endast vinnar sitter säkert i sidomenyn! Dragning på söndag kl 22.

http://motherwomanwife.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-v-37.html#comment



Puss och kram!

2011-09-12 @ 19:24:00
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0