Påsklov

Igår var det skärtorsdagen, alltså dagen då man ska gå runt och tigga godis. Självklart gjorde jag det. Man vill inte förstöra traditionerna. Jag, Mikkis och Linnea gick. Vi tog en godis från varje hus vi gick till. Endast en. Det är kul att skämma ut sig ibland. Torrboll.
.
.
Mötte Sofie på bussen också, hade så mycket att berätta men glömmer alltid för jag pratar bara på om saker som typ "jag drack en cola idag, åh det var så gott, jag älskar cola" Eller liknande. Kan även sitta tyst för min hjärna kommer inte på något. Seriöst. När man verkligen vill prata tar det slut.

Kommentarer
Postat av: Becca :D

Färgen passar dig jättebra!! :D



Kram! :D

2012-04-06 @ 22:58:57
URL: http://lullebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0