Alla hjärtans dag

Är i mitt rum och packat tills Romme, mer om det i nästa inlägg som i stort sätt bara kommer handla om just Romme.
Idag är det alla hjärtans dag, big deal? Lite hjärtan här och var, annars är man ju ensam, ni vet satsar på att bo i en lägenhet med mina 50 katter. Nämen det rullar på sådär ibland. Babblar bara om massa random nu. Klarar aldrig av att göra ett videoinlägg heller, håller alltid på att fula mig, därefter kan jag inte ge er videoinlägg. Jag vet inte om det är en sjukdom att inte kunna vara seriös. Liksom ibland när man är bland många folk, eller folk jag inte känner sådär jätte väll. Okej skriver onödigt. Måste fortsätta packa. Puss! (Skriver aldrig puss, haha, alla hjärtan dag ni vet måste ju smöra liiiite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0