Långhelg

Woopwoop, fyra dagars helg, studiedagar på Fredag och Måndag. Så sjukt najs. Anyway, vet inte om jag bloggat seriöst sen förra helgen? Förra helgen var ialla fall sjukt mysig, jag gillar er mina vänner. I veckan har jag haft utegångsförbud, hehe sket i det på måndan så mamma blev liiite arg, Elli har varit busig.  Som tur är är hon snäll så jag får frihet i helgen, eller inte full frihet då. Men jag får träffa vänner, men jag får liksom inte däcka i snön, frysa ihjäl och dö. Där går gränsen liksom. Idag var jag tvungen att dra hem direkt efter skolan eftersom jag skulle till frisören, har slingat håret lite blondare, as usual, och klippt det slitna, typ tre centimeter, hehe. Skulle sovit över hos Linnea med co. men det blev inte av, så ikväll ska jag chilli rilla, kolla på tv, sitta vid datorn, ja men allmänt ta det lungt. Vi får se vad som händer. Mitt liv är inte en action film, mer en komedi, tragedi, drama, thriller. Nej för mitt liv är ingen film. Lever ensam i mina egna tankar. håhåhåhåhååhåhåh! Ni tror inte jag är seriös nu eller? Måste dra (egentligen vill jag bara inte skriva längre, men jag vill inte att ni skvallrar om det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0