Romme

I Torsdags drog jag till Romme med skolan, det var min första skidresa. Allt börjar med att jag inte ens kunde stå på skidorna. Bara lite halvt, känner mig fett stolt att jag klarade av ankarliften, hela vägen upp dock när vi skulle gå av körde jag åt fel håll och ramlade.. Klarade mig ur det. Första backen blev gröna hemvägen såklart. Var typ 5 sekunder ifrån att ramla ner i skogen I GRÖNA BACKEN?! Sen rullade det på rätt så bra klarade av sittliften. Efter ett tag blev det blåa backen, rätt bra för en nybörjare, om man tänker bort att jag plogade sönder halva backen. tillsist råkade JAG stiga av vid fel avstigning så vi vart tvungna att ta en röd backe. Stolt som klarade den. i Sluten körde Agnes och jag störtlopp. Det gick bra, ni som såg mig får tänka på att jag är nybörjare. Och jag ångrar inte en sekund av att jag valde Romme, det var så värt pengarna. Med värdens finaste vänner. Jag hade aldrig klarat det uta min personliga lärare, Agnes. Det är guld värt att du åkte med mig när du kunde åka lite mer avancerat. ♥ Skulle även villja säga tack till Linnea för att jag fick sova hos henne, det påvärkade mitt betéeande under hela resan, skulle vara skit lack och jag hade behövt gått upp tidigt ♥, Ett tack till Emilia eftersom du var min busskompis, sjukt kul. ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

du var så jävla duktig gumman, agnes lektion hjälpte<3 å fina bilder var det förresten

2012-02-17 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0