Å gud jag hatar att se andra gråta

Åkte inte till skolan idag, skulle på begravning. Farfars mamma, alltså min gammel farmor. 93 hela år blev hon.

Efter det drog vi hem, men innan vi kom hem hyrde vi 5 filmer, 5 skräckfilmer. Jag har typ haft filmtork, sett på filmer jag redan sett 19849755 gånger. Så nu ska jag kolla på "Julias ögon", läste inte så noga på baksidan om vad den handlade om, så jag får vell se. Godiset kommer inte ta slut ialla fall, har ett helt ballerina kakpaket, en nougat, en kinapåse,  popcornskål, ett glas vatten, ett glas juice, tre mer och ett äpple. Fråga inte varför äpple. Ska sätta igång filmen nu!
-arkivbild, har inget annat att erbjuda just nu-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0