Igår, idag

Min uppdatering suger, men det är bara för att jag hinner aldrig eller orkar. Ialla fall igår efterskolan ficka jag vänta på Linnea och agnes, dom slutar senare en min på fredagar (mawhahahah). Vi drog hem till Agnes och spelade in lite videos, hade skit kul med två awesome brudar. Sen åkte jag hem träffade Sofie vi drog upp till djurö, det var ju "disco" haha, vi gick inte in, hallå 20:- liksom, men vi satt utanför eller gick om kring och träffade några oldisar, och nyisar (?). Haha nej men vi satt med Nikola, Jack och Tim.

idag träffade jag Sofie vi skulle fota men satte oss istället på en filt i skogen och snacka ända till jag får för mig att säga "Nu kommer det komma en gubbe och ta oss på röven" fick en bad feeling och reste mig upp så drog vi hem åt varit håll och värmde oss, Jag satte igån en film, kronjuvelerna. Den var helt okej faktist. Nu ska jag fixa mig för jag ska ut med Sofie och åka pulka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0