One missed call

Hei, sitter i köket, varför? Jo för att jag behöver inte gå så lång för att hämta mat. Var ute precis och det är snö, snö,snö. Om det inte kommer till julen, kan den stanna där uppe. Anyway, var ute med Bamse, halkade såklart, varför inte liksom?
.
.
Igår drog jag hem till Mikkis. Skulle hitta dit, ja gick och irra om kring där som ett mongo fram och till baka i en kvart. Kom dit till slut, Agnes, Linnea och Emilia var där också. Sen drog jag hem och satte igång tvn, så att One missed call var på så jag satte mig och kollade på den, så ensam som jag är.

Kommentarer
Postat av: Vilma [MinDrömÄrAttFåJobbaMedMusik♥]

Hej, du har en jättebra blogg! :)



Om du frågar mej något på blogresponse, så får du en länkning bland mina 140 - 170 läsare, imorgon!

Gå bara in på min blogg så finns blogresponse på sidan av bloggen, bara om du vill! Kram :)

2012-01-24 @ 19:56:49
URL: http://vilmalindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0