Helt random bild

Var hemma från skolan idag varför? Jo för att jag var sjuk. Nej men jag är snorig, hostig och nysig (?). Går imorgon tror jag. Annars har jag vell inte gjort något speciellt idag, förutom att jag erkännde för mamma att jag tappat bort min ipod. Det såg ut såhär:

Jag: jag vill ha en ipod Mamma: du har en vell? Jag: häh trodde du visste att jag tappat bort den.

Det var ju lite awkward att hon inte visste att den var borta, men vi pratade lite, antingen får jag en ipod eller iphone. Yeeey. Min syster var också hemma idag. hon har typ klivit snett med foten så jag fick vara hennes städhjälp. Hon uttnyttjade det, just saying.

 


Kommentarer
Postat av: Agnes

Boortskämd ;)

2012-01-23 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0