sofie ida anne och jag<333=)

heej!! idag har jag varit men anne sofie olite oserriöst på slutet för att alla ramlade och vi skrattade jätte mycket och vi hade jätte kul=)<33333.sennare så gick jag ut lite.
                                                                                    

                                                                jag inte så fina bilder:,(



                                                                                                                      kramar ellinor kramar

                                                        


Kommentarer
Postat av: Anne

Du är visst jätte fin på den dära bilden :) Våra cupcakes är sååå goda ses i skolan



kram Anne <33

2010-03-11 @ 15:21:20
Postat av: ellinor

hahahahah ja men jag är inte fin på den bilden men tack ändå=). ses imorn'''



kram elli<33333

2010-03-11 @ 18:18:22
URL: http://ellinornyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0