Jag står här med tomma händer, väntar på att något kan rädda mig!

Älskaaaaaar låten! Så Skön text. Alla fall När jag skulle hem från skolan, tog jag slussen missade att gå av så jag åkte ända till slussen, var tvungen att ta bussen hem igen, Blond har jag hört. Är hemma nu, strax ska jag dra till Emilias match snart, woho eller? drar runt 17. Hinner nog inte blogga mer idag, eftersom vi kommer hem halv 23, kommer gå upp tidigt imorgon känner jag.. Men imorgon kommer det lite bilder, Varsågod Hammarström. Andra inlägg också såklart!
-låten kommer snart upp-

Kommentarer
Postat av: Anne

Haha, du e kul "halv 23" ?;)<3

2011-08-30 @ 19:26:19
URL: http://bubblelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0