Maka your chose

Väntar på att klockan ska bli tre, då har jag klipptid sen är det bara vidare till Sofie, vi drar till ung idag! Mirre följer med också tror jag! Har inte så mycket att göra än att vänta på att tiden ska ticka fortare..
Igår var jag med Anne, min cyckel är stulen också..Fattiga jävlar skaffa eget. Men Anne och sjutsa mig på hennes cyckel i regnet, vi körde i vattenpölar..Haha sen hade jag inga badkläder så jag badade i trosor och bh..Kul. Eller? det började åska också så vi drog hem till mig satte oss i ett varmt bad.. Efter kollade vi på tv..Eller,vi åt.
Haha vadfan gör jag?

Kommentarer
Postat av: ebbisbebis ♥

var med och tävla om dagens blogg hos mig! vinnaren dras på söndag slumpmässigt! Lycka till sötnos/sötnosar! ♥http://ebbisbebis.blogg.se/2011/august/var-med-och-tavla-om-dagen-blogg.html#comment

2011-08-19 @ 15:07:16
URL: http://ebbisbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0