Shot..

Sämst uppdatering? Okej kanske inte sämst med dålig. Jag ber om ursäkt för det men såhär ligger det till att jag min familj och Angela har varit ute på en ö vid namn marskär, och övernattat där. Men nu är jag tillbaka liksom! Vi solade och badade för den mesta delen, det var egentligen beräknat att vi skulle vara där tills på Söndag men eftersom molnen tog över, åkte vi hemBloggar mer ikväll och hoppas på tiden att ni förlåter mig och min dåliga uppdatering!
Just bilder kommer om jag inte får annat för mig och glömmer bort.
Hörs!

-Aningen solbräng, ny duschad och trött.-

Kommentarer
Postat av: iisaacson

vad roligt att du är med och tävlar i veckans blogg!

meddelar när de tre vinnarna är utsedda!

kram! ♥

2011-08-06 @ 22:34:47
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0