Frost

©
Näst intill snö, jävla regn liksom antingen är det sol eller så snöar det. Regn kan vara kul ibland, inte när man ska någonstans håret ser ut som ett mullvadsbo, as usual!
Anne kommer hit om ett tag vi har inget planerat bara vara som vanligt. typ. Ända jag ska göra idag + lite läxor, om jag hinner. Stukade min hand nyss också, skulle ta av mig pyjamas byxorna så fastnar jag och ramlar, tar emot handen mot bordet och så går den typ av. Haha, kul lördag!

Okej, det här inlägget skulle publicheras för 6 timmar sedan. Anne och jag spelade in lite video klipp, tog bilder, kolla på film och pratade. Vi såg Hannibal, såhäääääääär seg, vi han inte kolla klart så ska kolla på den nu, förevigt ensam! Sen på kvällen träffade jag Sofie. Första gången vi faktist pratar allvarligt, visst vi brukar prata några minuter ibland, men det var typ i 2 timmar vi depp pratade. Känner mig lättad. Älskar er båda, mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0