!

Hejhej , Idag så var min klass och jag på skansen! Det var super varmt ingen vind heller. Iaf först skulle vi gå någon "tips runda" vi typ gjorde ingenting på det bara gick runt och chilla lite. Sen när det var slut så var man "fri" haha då så gick vi lite överallt till djuren! Asså det var lite speciellt , sen kom vi till sälarna och en låg och sov , den var jätte söt..Den typ klia sig på magen och i ansiktet! Sen vid lunchen så gick vi och satte oss vid en bro i skuggan, åt och flumma vi sa typ till en lite tjej att det fanns krokodiler under bron och att den hade ätit upp Tove's tår!
(dagen blogg slutar kl.21.00)
Sen när jag åkte hem så var jag så jävla trött , men jag pratade lite med mamma och vi beställde en klänning på internet till avslutningen! Nu hade jag tänkt mig att gå ut och cyckla lite.
Juste Sofie kan du på Onsdag eller?
Pusspuss
Profilbild @facebook

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

HÄRLIGT att du är med, vinnarna presenteras ikväll! :) allt härligt med dig? :)

2011-06-07 @ 20:01:17
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

VINNARNA PRESENTERAS PÅ BLOGGEN EXAKT 21:15, KIKA IN DÅ! :)

2011-06-07 @ 20:53:23
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0