helgen hittills

helgen blev inte som väntat trodde jag skulle sitta i mitt rum och dö sakta men säker. Igår drog jag hem till Anne vi kollade på film, fem stycken, några random skräckfimer, typ The grudge, hell raiser, och några till hon har en awesome box med typ 500 skräckisar i. och snacka, sov över där också, så idag så åkte vi pulka, och spelade sims, hej liv. Sen drog jag hem, var hemma ett tag sen hörde Sofie av sig och frågade om vi kunde träffas, hade jag något bättre för mig? nej. Så jag tog två stjärtlappar och mötte upp henne, vi ville inte vara där alla andra är utan vi ville ha en bättre backe så vi drog till vinterhamn, helvete där skulle två kiosk mongon gå upp för ett stup, med snö. Det var kul att åka ner, som vi gjorde en gång resten av tiden försökte vi kämpa oss upp för den där förbannade backen. Sen drog vi hem totalt kalla, vi ska träffas igen, då med bättre kläder, väntar endast på att hon ska ringa. puss
-btw, har en riktig ful dag idag så ni får en photo booth bild-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0