.

heej!!no rubrik...

Hur bor du:hus!?

Brukar du komma i tid: nja ibland

Hur lång är du: 1.45 ca

Kan du laga mat: nja lite

Vad jobbar du med/pluggar du:??

Vad har du på dig just nu: mjukisbyxor o linne

Har du någon fobi:ormar,spindlar 

Hade du en bra kväll igår:ja typ

Vilket är ditt senaste inköp: kommer inte ihåg 

Din favoritdryck på morgonen:juice,oboy

Var fick du dina senaste pengar ifrån: ve inte

Har du sovit i din egen säng inatt:japp

Vad hade du sönder senast:!...

Vem snackade du med senast på mobilen: sofie

Varm favoritdricka:caffe,te o oboy 

Favoritdricka när du är riktigt törstig: saft

Alkoholhaltig favoritdricka:dricker inte...

Saknar du någon just nu:jepp

Vad ska man göra för att få dig irriterad: de du

Någon jag stör mig på: ................!

Senaste person du kramade:sofie

Senaste person du ringde:sofie

Senaste person som ringde dig: pappa

Vad drack du senast: fanta

Vill du ha barn: ja men inte nu....

Längtar du till din nästa födelsedag: jajajajajajajjajaj absolut jag älskar min födelsedag

Är du sugen på något nu:tårta

Använder du hudkräm:nepp

Har någon annan sovit i din säng inatt: neeej




                                                                                                                                            kramar ellinor kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0