fun fun ;)

heej!! idag har jag varit med ida och sofie och vi sattt bara vi datorn och sen gjorde vi gulliga små pannkakor:).sen så när ida gick hem så var sofie och jag från ca.18.00 till 19.20 hahahah inte så exakt men ändå vi stack till vinterhamn för att jag ville ha lite sommar men inte så mycket sommar i vinterhamn bara lite sand och frost/is:(. men vi hadde jätte kul vi tog foton och gick ut på en läskig brygga alltså ingen farlig utan en bajsig brygga asså serriöst det var bajs på den så vi gick väldigt konstigt och så lite andra saker


ps.sofie det var jätte kul (tar du bussen imorgon och du med ida o anne???.;).





                                                                                                                       kramar ellinor kramar

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej ella vi är lediga idag ( fredag ) så vi ska inte till skolan så du vet :P

2010-04-02 @ 08:28:50
Postat av: ellinor

juste hahah jag e lite sjuk inte sjuk sjuk

2010-04-02 @ 17:11:17
URL: http://ellinornyberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag är också lite sjuk jag har skit ont i halsen! :( <33

2010-04-02 @ 17:26:36
URL: http://sofieyvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0