Saknar

heej!! idag saknar jag mina bästa bästisar...:) men jag hoppas att dom kan vara någon dag. ida jag har inte ditt nya nummer så jag har ingen aning om hur jag ska få tag på di.                                                                  anne dig kan jag nå du svarar alltid juh;).                                                                                                   sofie Du e juh hos din pappa kom till din mamma jag saknar dig så mycket snälla någon dag på påskenslov får du komma till di mamma SNÄLLA...:). VI MÅSTE VARA KOM IGEN KOMENTERA HIHI:D




                                                                                             KRAMISAR ELLI KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0