skojjjskojj;)

heej!! idag har jag varit med ida och sofie eftr skolan men när vi var i skolan så fixade vi annes bänk för att det var typ ett lim som hade möglat BLÄÄ..!! för det. för det stank uchh. och vi hade plasthanskar och så.men det var väldigt ÄCKLIGT...jaja men efter skolan så var jag med ida o sofie vi hade super skojj för att vi skulle göra en kojja och så var det en äcklig sak där men annars har det varit bra men anne jag saknar dig såååå kom till skolan imorgon...;).
och och imorgon ska jag julia tove sofie jag och kanske ida åka till nacka forum o shoppa. och anne e du i skolan imorgon får du åka med om dom anndra vill...:). jag kan nog inte blogga imorgon för att jag ska åka till nacka men jag bloggar nog mer på kvällen om jag orkar. och säger vad jag har köpt o så=)jag ler faktist på bilden;D





                                                                                                                 kramar ellinor kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0