sofie,ida=mönvik

heej!! igår var jag ida och sofie. ida och jag sov hos sofie och sedan åkta vi in till  mönvik jag vet inte om jag stavar rätt men ändå:D.aa och då så gjorde vi typ ingenting för att vi hade inga pengar så va var bara där. och så...men idag har jag varit själv hemma och slappa framför tv:en;).absolut inget annat och så. men imorgon är det skola igen neej vad tråkit men det ska bli roligt att träffa kompisarna ändå:).och komentera snälla jag bir jätte glad då.men hoppas några/någon kan vara imorgon hehe:P.hoppas ni får det bra nu och så hihihihi...
bamse o jag just nu




                                                                         kramar ellinor kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0