love is a good feeling !

heej!! idag har jag varit i skolan har hent en massa roliga saker det mesta e hemligt ! ;) . hahah nerå !! . idag skulle jag vara med sofie,anne,ida men jag kunnde inte , för jag var tvungen och göra lexa :( . aja men nu så har bamse typ fått lite damp för han typ gnäller pch piper men nu kom mamma hem så han blev ivrig !! :S . Aa .. på Fredag ska jag nog vara med sofie , david blom och dennis.S ruuligt vah ?! ;D <33 . hahah som sofie och jag har planerat hehe !! ;) . aa nu ska jag sitta vid datan lite och kanske titta på tv :) . fast jag e inte klar med läxan en :O .  har bara ett tal kvar wohoo ;) .
meee ;) <33
 ( tack sofie ! )




pusselipuss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0