igår...

..var jag med anne & sofie :). vi badade i östersjöviken , det var ass blåsigt så det kom inte vanliga blåsvågor , utan som att det var en båt som åkte fram och tillbaka hela tiden ! . aja det var varmt i vattnet iaf . men sen så gick vi hem till mig och drack varm oboy med grädde och åt cocopops :) . vet ni grädde och cocopops e gott faktist heheh .. aa sen skulle anne hem . då så stack jag och sofie fel buss .. höhö vi "råka" ..   aa så då fick vi gå från statol / djuröbron .. WOOHOO  försa gången för mig ;) . aa det var jue kul eller coolt och titta rakt ner sen när vi kom till djurö så köpte vi en varsin glass och en powerade ! och gick runt , hade tråkigare " kom hem occ gick hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0