dålig uppdatering

förlåt att jag inte bloggar så mycket nu men på dagarna e jag oftast med en kompis och :) . men nu ska jag försöka blogga morgon , kväll och nån gång om dagen :) . jajaj . . . vakna vid 12.00 idag det var skönt och sova men inte så konstigt när det e tropic värme ute det var shiit varmt igår kväll men idag han jag inte titta på termometern :( . men det var jävligt varmt iallafall . men det blev juh ingen åska igår som det stod i tiningen . jag som längtade lite typ hehe !! . det e faktiskt kanska/väldigt mysigt med det . . .  idag vet jag inte vad jag ska göra :( . nu ska jag iallafall ta lite frukoskost :).

jag tycker jag ser tjock ut på bilden . . .



kramellikram elli <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0