halloj ;)

heej!! här från göteborg ;) . här ere glade gubber vetu ;D . hej vet att jag inte bloggat så där jätte ofta men jag är i göteborg och vi har haft lite problem med usb-minnet :( . men försöker blogga oftare ... jaja igår så åkte jag bil i stort sätt hela dagen :S . det var rätt så tråkigt :C . men idag så har min syrra spelat match för vi e juh på gothia cup :D . dom vann med 2-0 ;D . asså det e ass roligt :P . idag har jag shoppat :D ;D :D ... imorgon tänkte vi gå på lidseberg :D wohoo det ska bli kul och det e juh bra att man har en mamma som åker allt precis ALLT fast jag e lite höjdräd men det ska vi ändra på :) . juste igår var jag på invigningen av gothiaraketer :) . minnet var fullt precis när dom coola raketerna kom -.-´en söt kamel :) .








                                             kramellikram elli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0