hej!!

heej!! asså jag har typ slutat blogga helt nu men det e svårt och jag orkar oftast inte men jag har inga läsare eller kommentarer typ så det e tråkigt men igår var jag med min syrra o shoppade jag letade efter jeans shorts men när man hittar ett par snygga finns dom inte i min storlek:,(. men sånt får man leva med:S.jaja jag hittade iallafall en tunika som är neon rosa grön orange färgad på monki det hittade jag i sickla:).sen åkte vi till forum... bussen kom typ inte så vi gick typ mer en halva vägen o då kom en buss så vi kutade till den men vi han men busschafören tänkte åka iväg men ja....:)....och i forum hittade jag ett par rosa ör hängen på glitter;) typ inge men eller jo vi hade typ inga pengar kvar så jag la undan ett linne jag ska få idag när emilia,mamma,pappa,farfar kommer hem:),.....hoppas jag /:S. asså vi typ provade allt i varenda butik men ändå inte så mycket haha;D.och i förgår var jag ,med min farfar o shoppade då köpte jag ett par örhängen till som var som var formade som solglasögon:).och.....hmm......??...aa juste en tunika på newyorker som var vill med ett brunt midjebälte asså det satt ihop:)örhängenaandra örhängenatunikanlinnet. och igår bestälde jag 2 jeansshorts på internet när jag kom hem:) ja vi får vell se om dom passar:Djag idag har precis solat lite slapp still:I

Kommentarer
Postat av: Loviisa

Fin randig sak... vad är det ett linne elr en t-shirt? aja den va snygg iallafall!:D

2010-06-07 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0