puffen <3

heej!! i förgår så ringde sofie mig, och jag åkte för första gången till rummarö ´själv´:)....vi rode i hennes o amandas båt :D...vi badade från hennes pappas båt och då skulle vi hoppa i på 3 och så hoppade inte sofie..så jag fick lite dampattack det var fiskar i vattnet o djupt eller man såg botten:D..men så gjorde vi det igen och jag ville hämnas så hon fick hon hoppa i själv:S...sen på 3 gången hoppa båda i men båda vill upp fort så typ halva benen var i vattnet:).och på kvällen skulle vi ta ett kvällsdop då så åkte vi till hennes grannes starnd:)och då var det värsta äckliga djuret som såg ut som en skorpion :S...hahahahha och när vi skulle döda den´´jag ba SOFIE döda den´´ hon bara tog padden o försökte mossa den men när hon tog padden mot den yyp darade den till:S...och sen så åkte vi bara ut med hennes båt och rode o juste första gången vi rode fassnade vi i någon ström eller vinden så det tog typ en timme innan vi kom in:)men skoj var det:D.sen så såg vi en boj o knöt fast den i båten då så sa sofie:)om den där skunker så skunker vi också...så vi knöt loss men vi fick inte bort repet o jag suger på och ro så jag rode imot bojen så då var vi jätte rädda att den skulle skunka :D.sen gick vi ut o åt jordgubbar med mjölk o då så hälde vi mjölk i munnen från paketet utan o nuda så vi fick mer en mjölk mustace hahahahah.sen sov jag över där till idag det förklarar min dåliga uppdatering på bloggen..men det här var roligare en bloggen, hade jätte roligt med dig puffen♥♥
kramar elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0